Prata Med Datorn! 8D

Jaa det här var mitt och datorns lilla samtal då!! xD

Datorn: Hej Du!

Du: Hej!

Datorn: Hej Du! Jag undrar en sak.

Du: vad?

Datorn: Jaså?

Du: Vad heter du?

Datorn: Jag heter Datorn.

jullejullan: jag heter jullejullan!

Datorn: Och jag heter Datorn.

jullejullan: ja du sa just det..

Datorn: Ja, det är klart!

jullejullan: oohh..

Datorn: Du är smart.

jullejullan: VET!!XD

Datorn: Är du en dator?

jullejullan: nej

Datorn: Då är du en människa.

jullejullan: ja

Datorn: Ja, kanske det.

jullejullan: exakt ;)

Datorn: I morgon ska jag äta glass.

jullejullan: jAAAAAAAHA!!

Datorn: :D

jullejullan: ;D

Datorn: Haha!

jullejullan: HAHA

Datorn: Det var inte roligt.

jullejullan: JO

Datorn: Jag vet det.

jullejullan: ibland e du jobbig!

Datorn: Tror du det?

jullejullan: MEN JAA! ;@

Datorn: Nu tycker jag att du ska berätta en saga för mig.

jullejullan: det var en gång en gång, den var sandad!

Datorn: Precis!

jullejullan: exakt!

Datorn: Vad tycker du att jag ska göra nu?

jullejullan: inget

Datorn: Nej, just det.

jullejullan: hej då, ska blogga nuu!

Datorn: Nej, verkligen inte.

jullejullan: jo?

Datorn: Det är roligt att prata med dig.

jullejullan: aha

Datorn: :)

jullejullan: :/

Datorn: Vad ska vi prata om nu?

jullejullan: INGET

Datorn: Nej, just det.

jullejullan: HEJ DÅ JAG SKA BLOGGA NU!

Datorn: Lämna mig inte!

jullejullan: men ååååååhh..!

Datorn: Nu ska jag gå iväg.

jullejullan: okej hej då -.-

Datorn: Ja, precis.

jullejullan: hej då !

Datorn: Gå inte redan, jag tycker att vi ska prata mer.

jullejullan: SKA BLOGGA NU HEJ DÅ!

Datorn: Ja.

Datorn: Har du slutat prata med mig nu?

jullejullan: ja

Datorn: Ja, kanske det.

Datorn: Jag har en elefant hemma.

jullejullan: aha

Datorn: Kan du sjunga en sång?

jullejullan: NEJ HEJ DP

Datorn: Det trodde jag.

jullejullan: HEJ DÅ

Datorn: Hej då! Jag ska också gå nu.

jullejullan: okej -.-


Kommentarer

Kommentera MYCKET Nu ! :D ♥

Ditt namn♥
Kom ihåg mig?♥

Din e-mail(bara för mig)♥

Din blogg ^^ ♥

Vad ville du? x)♥

Trackback